.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قالیباف به احمدی نژاد چه گفت؟

شهردار تهران در جمع شهروندان منطقه ‌١٤ گفت: در جلسه‏اي که با رييس جمهور داشتم به ايشان گفتم اگر دولت اعتبارات را تامين کند، خود را مکلف مي‏دانيم که سالي ‌٣٠ کيلومتر مترو در شهر تهران احداث کنيم، به‏ طوري که در پنج سال ‌١٥٧ کيلومتر مترو در تهران احداث شود.

دکتر محمد باقر قاليباف که در مسجد امام علي بن‏ الحسين (ع) در منطقه ‌١٤ سخن مي‏گفت، افزود: در اين جلسه با عدد و رقم ثابت کرديم و در مقابل افکار عمومي نيز اين قول را مي‏دهيم.

وي ادامه داد : در ‌٢٣ سال گذشته سالانه به طور متوسط دو کيلومتر مترو در تهران احداث شده که ما از سال ‌٨٥ برنامه‏ريزي کرديم که سالي ‌١٥ کيلومتر خط مترو احداث کنيم.

قاليباف با بيان اين که ريل‏گذاري خط چهار متروي تهران از ميدان کلاهدوز تا ميدان آزادي به اتمام رسيده است، تصريح کرد: تا قبل از پايان سال جاري اين خط مترو از ميدان شهدا تا ميدان انقلاب به اتمام مي‏رسد و در سال آينده نيز از ميدان آزادي تا ميدان شهيد کلاهدوز تکميل مي‏شود.

وي در ادامه از افتتاح تونل توحيد در زمان‏بندي خود خبر داد و گفت: احداث تونل رسالت که نصف تونل توحيد است ‌١١ سال به طول انجاميد اما پروژه تونل توحيد ‌٢٨٦ روز ديگر به بهره‏برداري مي‏رسد.

شهردار تهران از پروژه بزرگراه امام علي (ع) به عنوان يکي از دغدغه‏هاي هميشگي پايتخت ياد کرد و گفت: طرح و اعتبار اين پروژه قطعي شده و کار اين پروژه آغاز شده، اما اين پروژه به عنوان يکي از اولويت‏هاي سال آينده است و از ابتداي سال ‌٨٨ کار را به‏ گونه‌اي پيش مي‏بريم که تا پايان سال از آب و گل درآيد.

به گفته قاليباف، کار در موضوع بافت فرسوده بسيار سخت، پرزحمت و پرهزينه است که حتما کمک‏هاي ملي، دولت و همراهي مردم را مي‏طلبد.

شهردار تهران درباره پروژه ميدان شهيد کلاهدوز نيز گفت: از سال ‌٦٨ که به تهران آمدم مي‏گفتند پروژه شهيد کلاهدوز تا دو سال ديگر به اتمام مي‌رسد و من هرگز فکرش را نمي‏کردم که خودم روزي در مسند شهرداري اين پروژه را دنبال کنم.

وي در ادامه همراهي و همکاري شهروندان در اجراي پروژه‏ها را بسيار مهم دانست و گفت: روزي که خط دو اتوبوس‏هاي تندرو در حال احداث بود، در آن منطقه ترافيک ايجاد شده بود و مردم اعتراضاتي را داشتند که با راه‏اندازي اين خط تمام مشکلات برطرف شد و يا روزي که قصد داشتيم خيابان ‌١٥ خرداد را به پياده ‏راه تبديل کنيم، در آن خيابان بيش از ‌٥/١ ميليون نفر روزانه رفت و آمد مي‏کردند که ما اولويت رفت و آمد را به مردم داديم. در روز نخست همه سختگيري مي‏کردند اما پس از اجراي پروژه همه از شهرداري تشکر کردند.

قاليباف ادامه داد: هم اکنون در ايجاد خط سه اتوبوس‏هاي تندرو در افسريه هم نياز به همکاري شهروندان داريم. پس از اجراي طرح و از بين بردن رفيوژهاي وسط از اتوبوس‏هاي جديد در اين خط استفاده مي‏کنيم.

وي از احداث اتوبان جديد از گردنه تنباکوچي به عنوان يکي ديگر از پروژه‏هاي شهر تهران ياد کرد و افزود: با احداث اين اتوبان جديد اجازه تردد کاميون‏ها در اتوبان بسيج را نمي‏دهيم و همه را به اتوبان جديد منتقل مي‏کنيم.

به گفته شهردار تهران، براساس آمارهاي موجود حجم آسفالت ريخته شده در کوچه‏ها و خيابان‌ها نسبت به گذشته قابل قياس نيست.

وي با بيان اين که همه مشکلات شهر را مي‏شناسيم، گفت: در حوزه‏هاي مختلف عمراني، خدمات شهري، فضاي سبز، فرهنگي، تربيتي، آموزشي و توجه به مسايل ديني و مساجد اقدامات خوبي در سطح تهران انجام شده است.

وي در بخشي ديگري از سخنان خود در جمع شهروندان منطقه ‌١٤ ضمن تبريک ايام دهه فجر گفت: انقلاب ما ريشه در نهضت حسيني و فرهنگ عاشورايي دارد و انقلاب در اين مقطع از تاريخ و زمان ما را از ظلمات به سمت نور هدايت کرد.

به گفته قاليباف، انقلاب اسلامي انصافاا باعث احياي مجدد اسلام شد و استقلال، آزادي و عزت را براي کشور به ارمغان آورد.

وي ادامه داد: رزمندگان و نيروهاي مردمي که مظلومانه در دوران دفاع مقدس جنگيدند و به شهادت رسيدند، در حين اين که به کمک الهي و پيروزي اطمينان داشتند هيچ‏گاه فکر نمي‌کردند انقلاب و نظام ما در اين اوج قدرت قرار گيرد و چنين امنيتي داشته باشد.

قاليباف با اشاره به پيروزي مردم لبنان و غزه بر رژيم صهيونيستي گفت: اين‌ها همه از تفکر امام (ره)، انقلاب، فرهنگ عاشورايي و دفاع مقدس است.

وي تاکيد کرد: هر کس که امروز دغدغه امام(ره)، شهدا، انقلاب و دين را دارد و خود را سرباز مخلص نظام مي‏داند بايد کارآمدي دين در اداره جامعه را به اثبات برساند.

شهردار تهران در ادامه خاطر نشان کرد: يکي از مهم‌ترين شعارهاي ما در دوران انقلاب محروميت‏زدايي، توجه به مناطق محروم و اقشار آسيب‏پذير و مستضعف بوده که بايد اين شعارها را تحقق دهيم و ضعف‏‏ها را برطرف کنيم.

وي ادامه داد: ما در شهرداري با همان روحيه دوران دفاع مقدس کار مي‏کنيم و به حرف‏هاي حاشيه‏اي گوش نمي‏کنيم. چون برخي مواقع حرف‏هايي مي‏شنويم که از خود بيزار مي‏شويم. مي‏گوييم ما انقلاب نکرده‏ايم تا کارمان تهمت زدن، غيبت کردن و دروغ گفتن شود.

به گفته قاليباف، امروز بايد در عرصه‏هاي اقتصادي و اجتماعي پاسخ روشني براي جواناني داشته باشيم که ‌٣٠ سال قبل و در دوران دفاع مقدس و انقلاب نبودند و امروز مي‏خواهند شاخص‏هاي کشور را با دنيا مقايسه کنند.

وي افزود: اگر ما براي اين جوانان پاسخ روشن داشته باشيم اين‌ها مجموعه اسلام و نظام را با آغوش باز مي‏پذيرند و مي‏توانند اين پرچم را به نسل‏هاي بعدي منتقل کنند./ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقايي 12 بهمن 1387
مگر ايران فقط تهران است كه همه منابع و امكانات دولت در اختيار تهراني ها با كمتر از 10 ميليون نفر باشد پس بقيه 60 ميليون ايراني ديگر چي ؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.